برگزاری بیست و سومین دوره مسابقات قرآن خانواده‌‌های نزاجا در شیراز + تصاویر

بیست و سومین مرحله مسابقات قرآن خانواده‌های کارکنان فرماندهی آماد و پشتیبانی منطقه ۲ شیراز نزاجا در شیراز برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسن عبدی، مسئول عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی آماد و پشتیبانی منطقه ۲ شیراز در حاشیه این مراسم به خبرنگار ما، گفت: قرآن رونق‌بخش زندگی انسان است و باید همگی ما در خدمت قرآن این نزول الهی باشیم چرا که خیر دنیا و آخرت در گرو انس با قرآن کریم است.

او با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در سالیان اخیر مبنی بر اینکه ما بایستی در کشورمان ۱۰ میلیون حافظ قرآن کریم داشته باشیم، گفت: پیرو دستورالعمل ایشان تمامی نهاده‌ها برنامه‌ریزی کردند و سازمان عقیدتی ـ سیاسی، ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز شروع به تحقق این مهم در سطح خانواده‌ها و کارکنان کرد و از تمامی طرح‌ها برای اجرای نهضت حفظ و ترویج آن‌ها بهره‌مند شد.

مسئول عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی آماد و پشتیبانی منطقه ۲ شیراز به برگزاری مسابقات امروز اشاره کرد و گفت: امروز شاهد برگزاربیست و سومین دوره مسابقات قرآن خانواده‌های کارکنان در سطح نیروی زمینی نزاجا هستیم.

حجت الاسلام عبدی با اشاره به رشته‌های این مسابقات گفت: این مسابقات در رشته‌های قرائت، تفسیر، ترتیل، مفاهیم، حفظ یک جزء تا ۳۰ جز قرآن کریم و ... برگزار شده است و این مهم مقدمه‌ای برای رده‌های بالاتر و اعزام آن‌ها به مسابقات کشوری است.

او در ادامه بیان کرد: انس و الفت با قرآن و ترویج آن از اصلی‌ترین برنامه‌های نهاد فرهنگی، عقیدتی ـ سیاسی است که در تلاش هستیم این مهم را با همت همکاران در سطح مجموعه انجام دهیم و الحمدالله فرماندهان ما پشتیبانی کافی را از این مهم دارند.

حجت الاسلام عبدی با اشاره به راه‌ندازی و افتتاح موسسه قرآنی در سطح منازل، گفت: از جمله فعالیت‌های دیگری که در سطح منازل سازمانی برگزار می‌شود می‌توان به دوره‌های مختلف نهج البلاغه و آشنایی با مفاهیم آن، دروه‌های مهدویت و... اشاره کرد.

او در پایان اظهار کرد: طبق ابلاغی که از سوی مسئولان امر انجام شده است،  مکلف بودیم تا خانواده‌های خود را حافظ یک جزء کنیم و امروز ۳۰۰ نفر از خانواده‌های کارکنان موفق به حفظ یک جزء قرآن کریم هستند.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار